fredag den 14. april 2017

Úloha West Brom rozhodujúce pre Asian Cup nádeje Jason Davidson

To je však presne to, čo sa stalo s Jasonom Davidson.

"Len som sa snažil hrať na majstrovstvách sveta a ponúka prišli," hovorí Davidson. "A ja myslel, West Brom bola tá najlepšia voľba a tou správnou voľbou pre mňa a moju kariéru, a ako ďalší krok pre mňa."

Tieto ponuky zahrnuté tie z Nemecka a Talianska, ale má Tim Cahill - ktorí rezané zuby na Millwall, než aby jeho meno s Evertonom - do ucha presvedčil Davidson prekročiť Severného mora. "Timmy tlačila smerom k Anglicku pre mňa.Povedal, že to bolo asi správny krok pre mňa, "hovorí Davidson, ktorý skončil podpísaním dvojročný kontrakt s možnosťou predĺž enia za rok

Veľa Davidson svojej profesionálnej kariéry. - jeho ťah do Japonska as 14-ročný, potom do Portugalska Primeira Ligy a holandskej Eredivisie - bol formovaný jeho otec, bývalý Socceroo Alan Davidson. Nadriadený Davidson (kto hral hrsť hier na Nottingham Forest pod Brian Clough) bol veľký záujem o jeho syn ísť do bundesligy.Ale bolo to Cahill - kto pozná nové WBA manažéra, Alan Irvine, od jeho dní v Evertonu, kde sa Škót spustiť akadémii mládeže -., Ktorý vyhral sa

"Povedal, že klub bol skvelý klub pretože to dáva mládeži ísť, a že budem mať možnosť zahrať si. A [Cahill] prácu s Gaffer v Evertonu, povedal, že je dobré pre mládež tiež, pretože by ste mohli učiť sa a rozvíjať sa pod ním a budem mať príležitosť v West Brom.

"I ' som len tu pár týždňov, ale atmosféra okolo klubu a klub je veľmi pozitívny.Tréner a tím trénovať, pre mňa boli fantastické, čo som tu. "

Ako sa Davidson tú novinu o prechode na svojho otca? "Ja som naozaj tú novinu, pretože som každý deň s ním hovoriť, a tak vedel, že situácia každý deň, a to bol spoločným rozhodnutím.Hovorili sme každý deň a snaží sa posúdiť, čo je najlepšia voľba a obaja sme k záveru, že Anglicko bola správnym krokom pre mňa. "

Jeho krok nahor príde ako nejakú úľavu Socceroos priaznivcov obávajú ubúdajúce počet Austrálčanov hrá v Premier League (alebo niektorá z veľkých európskych štyroch súťažiach, keď na to príde).

Iróniou Davidson pohybu, potom je to, že má potenciál vykoľajiť miesto v národnej strany, ktorú práve začal robiť sám.Jeden z ostatných podpisov West Broma bol mimo sezónu jeho priamym konkurentom pre ľavostrannú úlohu, belgickému Sébastienovi Pocognolimu. Belgičan začal prvé dva zápasy sezóny, ale zmeškal víkendový výlet Do Swansea City (rovnako ako minulý týždeň šťastný ún ik v Ligovom pohári, kde Davidson zachránil deň) so zranením stehna. Davidson oslavuje rozhodujúcu pokutu v streleckom víťazstve nad Oxfordom United v hlavnom pohári.Fotografie: Ed Sykes / Akčný Obrázky

Ale klub hovorí nikto nemá prvú DIBs na postavenie, a Davidson štetiny na popud sa hrá druhé husle na The Hawthorns. "Kto hovorí, že som?" Pýta sa.

"Stratil som predsezónne [z dôvodu zdĺhavého procesu prenosu rokovaní s Dutch klubu Heracles Almelo], takže som len snaží dohnať, a to je hlavná vec, pre mňa v túto chvíľu, aby si fit.

"je to na začiatku sezóny, je to dlhá sezóna, je tu veľa hier, ktoré majú byť prehrávané. Musíš hrať a robiť svoju hovorí na ihrisku, takže počkáme a uvidíme. "

Tento nedostatok spôsobilosti môže byť na programe cez víkend, kedy baggies boli rozbité 3 -0 na Swansea City.Všetky góly prišli z ľavého brankára a zatiaľ čo Davidson nebol vinný za žiadn u z nich, existovali chvíle, keď sa zdalo, že nemá dostatok tempa. Belgicko hosťuje Austráliu v Liege tento týždeň. Pre návštevníkov a najmä pre ich štartujúcich štyroch je to ďalšia šanca vyskúšať proti vysokej kvalite opozície pred asijským pohárom, ktorý začína v Melbourne začiatkom januára. Turnaj príde tak skoro po Svetový pohár, ktorý Postecoglou takmer využil na cestu do Brazílie.Možno, že nemal inú možnosť, vzhľadom na starnutie čata zdedil, a tam boli doby - druhá polovica proti Čile; väčšina z zápasu proti Holandsku - keď to vyzeralo, že jeho, zlaté regenerácia 'by sa oplatí.

trénera posledné slová boli, hovorí Davidson, že to bolo "krok správnym smerom, ale že sme nedostali výsledky, ktoré sme chceli."

"Ale povedal, aby sa ubezpečil, že všetci zostane fit a hrá. Je dôležité, aby sa majstrovstvá Ázie, ktoré sme získali herný čas. Nikto je zaručená žiadne škvrny a každ ý musí tvrdo pracovať, aby sa ubezpečil, že sú v družstve na majstrovstvách Ázie.

"Chcem hrať v majstrovstvách Ázie. To je v mojej hlave.Ale v tejto chvíli všetko, čo som robiť starosti, je na úrovni klubu a dostať fit tak rýchlo, ako je to možné. Je to dlhá sezóna a ja potrebujem, aby sa ubezpečil, že som fit po celú sezónu. "


Ingen kommentarer:

Send en kommentar